Модуль 9.
Рефлексія
Зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб
диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище.
Стосовно диференціації змісту навчання я бачу певні обмеження: всі учні мають в
кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог
програми. Взяла собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів з проблемами у навчанні. Дуже цікава форма
роботи, яка може принести досить
вагомі результати.
Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від пана Педро після того, як кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони так і не дали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з паном Педро Джером, пообіцяв мені допомогти, і він справді зробив, що обіцяв, без будь-яких затримок. Я ніколи не думав, що ще є надійні кредитори, доки я не зустрів пана Педро, який справді допоміг з позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якось справжню та термінову позику. Будьте вільні, зв’яжіться з паном Педро через WhatsApp +1-8632310632 та його електронну пошту: pedroloanss@gmail.com дякую.
ВідповістиВидалити